Whats the time, I got to go

Jag har äntligen fått en klocka! Hämtade ut en i dag. Det blev med en annan färg än väntat, en lila :D


FREDAG

Den bästa dagen på veckan är kommen! Eftermiddagen spenderades genom att äta glass i stadsbiblioteket. Allt käns bra, glad på hög nivå och längtar nu till sängen.
Bonne nuit!



Peace



Nu har snö stormar kommit och jag känner mig så också. 


"klick"



En gammal systemkamera hittades i källaren och ska nu fixas till :)


Birthdaygirl!


22:16

Nu är det torsdag, vilket betyder att det bara är en dag kavar i skolan och till Linneas middag. Gillla gilla gilla!
Mina nya klack skor står på klädes listan att ah på sig ;)


Back to black

 Imorgon börjar skolan igen! blä...


Paris est la ville de l'amour




September night



Saknar när man kunde var ute på kvällarna och inte frysa ihjäl!


2010

Nytt år här med väldigt roliga nyårslöften som jag ska försöka hålla.
I går så var man på karlaplan och lekte med E och F. När det kom upp ett hjärta på tv.n så sa E att hon var kär i Nicolaj och sa att det var självklart.
Champange och ett glass vin kom genom halsen under kvällens lopp :)

GOTT NYTT ÅR!


RSS 2.0