Sex on fire

Lyssnar på Kings Of Leon - Sex On Fire om och om igen medans jag sitter och letar efter konfa. Det är det ända vetiga man orkar när man är förkyld.


Sapce man


Christer Fuglesang kom till skolan i dag och sa hej, ganska coolt.

Och Linda som fick prata med honom och vara med i TV :D





Älskade

 



Vi är lite udda, men jag gillar det!


Story of a girl

 


Can I Change My Mind

Helgen har varit mycket rolig! Men det blir det alltid om man tillbringar den med Sofia! Sen blir de ett plus om Linda och Jonas kommer på lördagskvällen också :)  Yoga, tatueringar, allt kan hända :)



Sexy Bitch


One insane sauterday

Lördagen började med världes historiens pinsamaste tysnad innan det roliga började. E, J och R var på grönan tillsammans ett tag. Jag och E åkte insane garttis två gånger & fritt fal en gång innan vi lämnade dem och begav oss ut på stan.

På kvällen kom mesdemoiselles S, E & L förts hem till mig och hade mysigt. Sedan byte vi ut L, mot J. Han tog me Casanova som vi kollade på och gav många fina kommentarer på innan klockan han slå ett.


Friday on Frirdays

Fredags kvällen spenderades med Sofia och hennes familj på Fridays som födelsedags middag i efterskott. Jätte gott och jätte mysigt!


Känn ingen sorg för mig...

Nu skulle jag egentilgen stå och lyssna på Håkan Hellström konser men efter att alla jag skulle gå med hoppade av fanns det ingen att gå med. Så nu sitter jag här och tröst äter och lyssnar på inspelade Håkan låtar.


RSS 2.0