Suprice party

"Suprice"
Idag hade tjejerna i klassen samlats hemma hos moi för att överaska Elle, Emina och Linda. Men Linda kom inte så det blev inget för hennes del ;P
Men Mimmi och Elle blev jätte glada i alla fall.
Det var som ett riktigt barn kalas med massor av cupcakes, dans stop och hela havet stormar :D

Grattis alla tre på födelsedagen i efterskott!






"Oh girl... shock me like an electric feel"


Skolfoto

Idag var det skol foto men jag visste inte om det fören jag kom till skolan. Hoppas jag fick till ett fint leende :D


Saturday nigth everything can happen

I går var en väldigt rolig kväll! Spenderades med Emina, Amanda och Sofia. Vi levde upp till mitt moto; It's all about having fun!

Vem visste att E var så vild?




"All I Want Is You"




T.T

Först var det en undebar i dag på djurgården med sol, musik, frukt och kanoter med killar i.



Sen kom nästa roliga dag, i går då vi var i haga parken och fotograferade. Pälsjacka och mössa, klackskor, paraply, masker och paljettkläninga.
Väldigt kul!

Muffins are just ugly cupcakes

Idag backde jag och mamma morotskaks- cupcakes. Super goda!



SummerAndTheCity




De tre sista säsongern i SATC såg jag på 14 dagar och skulle kunna se fler.

Lady gaga

Efter en jogging tur med Sofia var det dags att bege sig till Grönan och vänta i 4 timmer. 22 grader och inte ett moln på himlen och jensjacka på asfalt. så var de 3 första timmarna. Sen så stod vi upp och lyssna på två förband innan klockan slog åtta och Lady gaga Kom ut! Jag och Sofia hade jätte bra platser, bara 3-4 personer framför oss :D Hon hade många coola kläder och gryma dansare. Efter 1h och 15 min så var det dags att lämna grönan där det var 20 tusen folk så det var lite trångt!





Short Summer

Efter fem dagar i skärgården, många dagar hemma ensam, twilight och konsert så är det nu 14 dagar kvar på lovet! Så nu ska jag ut och njuta så mycket som det bara går!

RSS 2.0