Morotski

Nu har jag bakat morotskaka till i kväll. Så smarit! Morotskaka är så gott! Man ska inte ha några fördomar om det och tro att det bara smakar morot som jag trodde, det är faktiskt jätte gott!
Till middag blir det sushi. Kanske inte den bästa kompensationen med sushi är gott det också!


I <3 Fridays

School

Nu ska jag bege mig av till skolan och ha lite matte och no innan jag får 1 h och 30 min håltimme. Sen får jag komma tillbaka och ha jympa. Inte så jobbig dag va!?

Hade så bra!

Läxor

Har gjort läxor hela dagen till nu. Lite mat och ett SATC har kommit emellan.
Det som var extra störande var att jag gjorde fel matte läxa så jag fick göra om den nu en gång till! Otroligt jobbigt!
nu är jag i alla fall fri och har sovmorgon till 9.40 imorgon så jag kan vara uppe hela natten om jag känner för de ;P

Marinblå

Aloha! Har nyss varit utte och det är aldeles dimigt och tråkigt.
Sk nu beställa ett par klack skor från H&M. Marinblå och kostar bara 98 kr!


 

Sko från H&M

City

I går var jag i stan och shoppade med mamma och Sofia.  Sen mötte vi upp pappa och gick och åt vegitarisk pizza på Vapiano. Uber god!









1. Shorts 249 kr, Zara
2. Halsduk 88 kr, Accesoires ( de skulle stänga butiken, :( , så de hade 70% rabatt på allt :) )
3. Flippflopps 40 kr, Accesoires
4. Rouge med persika färg, 89 kr, Maybelline

Summer

På lunchen så kom vi in på ämnet sommar och jag tror Emina ska komma ner till mig i sommar. Eller det är inte bestämmt men båda vill.  Emina hade börjat om detmed sin a föräldrar om jag kanske kunnde följa med till Bosnien och så ett litet tag om nått år! Fatta vad kul! Men lite pinsamt eftersom jag inte kan bosniska :P
Får se :)


Totally sommar




iPod

Hellu!
Jag har fixat lite med layouten här och försökt få den fin men det går inte så fort ;P Har fixat en iPod nu i alla fall som jag ville ha! :)

I dag hade jag matte diagnos och det gick bra känns det som. I morgon har jag fysik prov och jag hoppas att det också går bra!

Ny Blogg

Hejsan!
Jag har nu skaffat en ny blogg. Min gammla heter majas.bloggagaratis.se.
Hoppas ni tycker om denna blogg! :)

Sommaren 07


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0