A New Year

Mamma och pappa lät mig ha huset själv på nyår men alla mina kompisar har andra planer så det blir nog inget.
Kanske nästa år...


Make some good girls go bad

Julafton, tårtkalass, snö och paket :D Det är nog det som hänt hittils.

Nu är jag med min underbar vän Emina och sjunger fint med i sångerna så går på radio :D

BEAUTEFUL

Gud vad glad jag är! Alla julklappar är inköpta, två dagar till Julafton och en bonus är att spotify entligen funkar :D

Träffade Fillan i dag i hennes ny lägenhet och inspekterade den och sen bakade vi lite jul kakor. Milk och Kaffe lite kul på min facebook sida sedan.

"Sexy Bitich är bara mitt mellannamn"


Pulka is the shit!

I går så åkte jag och Mimmi och hennes lilla syster pulka och självklart gick det en massa folk förbi just då, speciellt en viss person XP
Sedan så åkte jag pulka på kvällen också vid 23.00 tiden i trädgården med E, L, S och E :D


LOV

Den mysigaste skolavslutningen någonsin får jag lov att säga. De hade tänt marshaller hela vägen upp för backen till skolan, alla i körren hade tomte mössor och stog ute i snön och frös och sjöng.
Sedan fick vi våra första betyg.


SKOLAVSLUTNIG

I dag så spelade vi volly-boll på förmiddagen innan vi hade 3h håltimme, stannade i skolan den tiden och var ute i snön, innan vi sen fick sluta efter att ha sjungit i 30 min! hahha!

Men om två timmar så ska jag och kören stå och sjunga utomhus för alla föreldrar och barn :D


Movies all day long

Varje dag kollar vi på film i skolan nu. Två filmer per dag ungefär och det suger. Bara 2 dagar kvar till skol avslutningen! Jisses vad skönt det ska bli :D


Bland and blue

Spotify fungerar inte så nu spelar youtube för fullt! 


8:ornas flummig Lucia tåg

Igår så hade jag bara en lektion och resten av dagen var jag i kultursalen och sjöng och lyssnade på musik.
nice!


Dessa fin flickor var jag med hela dagen :D


Anna var utklädd till ängel.


Zenketr som julkulla! hahah!


Choose Shoes

 
I want this wardrobe


on week left

I tisdags så försov jag mig så jag bara hade 5 minuter på mig att göra mig i ordning och 5 minuter att komma till skolan (men kom  5 minuter försent för jag hann inte till skolan på 5 min :P ). Det har inte varit så myckat vanliga lektioner i går och i dag och i morgon blir det änu mindre. Bara franska på morgonen innan det bara skasjungas i kör resten av dagen. riktigt nice!

Har fått reda på några på min betyg och vissa var sämre och bättre än väntat :)


2:a advent

I går bakades det lussebullar och nu ska vi göra pepparkakor :D Vår ända julskiva kommer att spelas för fulla muggar när vi bakar.  Jul mys på hög nivå!


Tänd ett ljus och låt det brinna

Visst är det mysigt med jul men jag längrat ändå till då man kan gå barbent och solen är uppe när man går hem fårn skolan.


Alive

Linnea sa detta i dag till min vän Emina när hon berättade att hon inte firade jul och att tomten inte kom till henne:

"Man vad kommer då till dig?"


3 to go

Blä! Har gjort en skrivnig nu som väger vilket betyg jag ska få och det kändes som det gick piss så vi får väl se vad det blir. tre prov klar på terminen.
 Kör sång i morgon men har även sjungit i dag på hål timmen lite med Linda.
 "Mer jul, ge mig mer jul, jag vill ha mer jul. Av jule ljus som glimar vill jag ha mer..." 


RSS 2.0