Lost hours

I dag hade jag hålltimme. Den spenderades i Mandas trädgård med smoothi. Låg och sola resten av tiden.
Efter skolan knalla jag hem till Emina och backade knäck kakor innan vi gick och titta på när hennes lilla syster sjöng sommar visssor vid skolan.

Det är farligt på det gröna landet

I går var jag och Emina på Gröna lund! Jätte kul! Var där från de öppna till det stängde, i 8h! Hahaha
Det var jätte lite folk så vi åkte ALLT minst tre gånger. Den nya "Insane" var jätte rolig och läskigt.
Vi missbrukade även uppskutet genom att åkan den 5 gånger ;P

Man dagen i hel het var inget annat än parfekt!


2:andhand med L

I fredags begav sig jag och Linda ut till söder där vi intog jackten på secondhand saker. Efter att tags letande hittade Skantze 3 plagg men jag köpte inget. Vi gick och åt luncha på cafet Fotöljen där de hade jäte god pasta sallad. Men de frågade Linda om hon ville ha pasta i pasta salladen. Lite konstigt! Maten var i alla fall jätte god.
Vid 15.30 så började "The Reader" på filmstaden Söder och vi satt då benkade med popcorn och mentos.

Tack så jätte mycket för bio och popcorn Linda!  <3

Efter detta begav vi oss hemmåt mot ön igen.




Sweet Strawberry

Linda och jag träffades i dag. Vi åt jordgubbaroch en kroasang medan vi satt ut och njöt av solen. Sedan sjöng vi Sing star och all toner var rena och fina! ;P
Vi hade även lite kul med Lindas smink..."Min mamma altid säga...."

Ha en trevlig kväll!


Short week

Slutar redan imorgon. Ska bli så himmla skönt! Vi slipper till och med sista timmen.
Mest av allt längtar jag till Fredag då jag och Linda ska ha vår efterlängtade shopping tur på söder :D




Princes and her tiger

I Söndags så hjälpte hela Totally trion till på Ebba och Fannys barn kalas. Kul men jobbigt.
Tårta, dans till Abba, lite fiskdamm och ansiktsmålningar ( som Fillan och Sofia stog för) var riktigt energi tagande.


Miss Knowles

I onsdags så var jag i globen på min första konser någonsin. Beyoncé sjöng och det var jätte bra!
Slut var best är hon sjöng "Single Ladies" och "Halo" och alla stog upp och sjöng med.



Jag och Sofia

090513

Nu blir det först teater innan Beyoncé konsren kommer! Ska bli en sjukt kul kväll!

Cookies instead of Green

Det var tänkt att jag och Emina skulle spendera denna dag på Gröna lund men vädret ville annat. I stället började regna.
;( Tänkte åka ialla fall sen men tur att vi inte gjorde det för regnaet öste ner senare igen. Nästa helg kanske vädret blir bätter och då kommer jag nog vara där.
Det blev i stället hemma bakade cookies och hyra film, Gick även ut och hoppade lite.
Gick sen på dans och försökt träna bort all cookie deg ;P




12.45

12.45 slutade jag skolan i dag och det var jätte skönt! Men resten av tjejerna slutade inte förnen om två timmar så jag cykla hem och titta på TV i stället. Kanske kan hitta på något i kväll. Får se :D


"Fashionis the healthiest motivation for losing weight"



Hamburgare i lyxförpackninga

B.G



Riktigt fotobivis på att jag har träffat min älskade Björn! I helgen ska hans Dvd bli ut skrattad.

Tre rätters

I går så var jag hemma hos Sofia. vi hoppade först studsmatta med vatten spridare under, Kallt men roligt, och sen på kvällen så lagade vi tre rätters middag.  Efterräten var en av de godaste jag har ätit!

"Kockens dotter och...ja" Hahah!

Valborg





Jag kan inte mycket mer än hålla med min kära vän Filippa om att denna kväll blev ganska intressant!
Och det var väldigt kul att hela Totally var där!

RSS 2.0