A litle break

HÖSTLOV!
Om några timmar så åker vi till skåne, kan knappt berga mig! ska bli jätte kul att träffa kusinerna.. 
Se upp skåne här kommer jag!


:D


yester day is history

yester day i saved a life.
inte riktgt, men jag fick göra  livräddning i vattnet. dra upp en docka på några kilo ur vattnet och simma med den (dockans huvud var dock under vattnet nästan hela tiden XP)

kvällen blev inte alls lyckad, fötterna för frös i conversen och medans S sjöng "fix you" för hela ön  titta jag och E åt att annat håll.


Happynes

Jag är på strålande humör! Alla rätt på matte provet, köp ur snygga byxor som passar som fisken, inga lektioner den här veckan och sen bär det av till skåne! :D
imorgon är det bara fotboll och film som står på schemat och sen kommer fredagen då det är dags att bad förmiddagen innan vi åker hem.

IT'S ALL ABOUT HAVING FUN!


det speciella kompisfacket

I går var jag i stan med mamma först innan jag och systern gick på sko jackt. En väldit fin kaffe kopp verkade också vara inne i stan så vi bestämde en liten träff. Vi traskade runt i lite mer än en timme med våra jätte kassar och berättade vad som hänt.
mycket trevligt!


Been there, done that, messed around

 


Good Girl Gone Bad

 


wow

Gillar inte Paris Hilton med kolla detta om hennes garderob;

 


Dream too me




I Got a Feeling

Ännu en lördags kväll har spenderas i min källare med Elle, Jonas, Sofia och Emina. Pratar medans vi har lyssnat på "Sexy bitch". Vid tolv tiden fick även jag och Sofia en exklusiv rundvandring i J.s hus.


RSS 2.0