Flyg kapare


18 degrees

I dag har det varit super varmt ute! Jätte skönt!
Älskar sommaren!


Utnyttja?

Vår Rektor försökte i dag få mig, Emina och Linnea att byta ut massa papper ur en bok där alla sklolagar stog. Vi gick nämligen upp till henne och undrade om vi kunnde få låna den. Hon prkakade då på oss en massa papper som hon tyckte vi kunnde sätta in! Vad är det för still av en rektor. Som om vi inte tycker nog illa om henne redan!


Suger and Spice

Lovisa gick runt och sa Curry i dag (vet ej varför) så vi tjejer fick var sin krydda. Som karedmumma, paprika pulver och peppar. Och jag blev Sockar! Det är nog inte en krydda men vi säger det ;P All tyckte det passa bra på mig för att jag är så sockersöt xP


Swing

I dag på idrotten hade jag jätte kul! Vi satte i hopp fyra rep som var fast i taket som vi band fats två och två innan vi la två mattor över! Man satt två stcken på och så var det ungefär fyra personer som puttade på. Man fick jätte hög fart!  Den roligaste idrotts lektionen hittils!
Vår verkarie sa att vi kunnde ramla av för det hade klassen innan gjort men det gjode ingen i vår! Synd att jag inte hade kameran och kunnde ta kort.

Nu väntar biologin på mig. Puss

P.S Ska ha den nya kjolen i morgon så då kommer bilder. D.s

One of my fabulous friends

I dag så träffade jag Emina på förmiddagen.  Hon skulle dömma en match lite senare så det blev inte så långvarit men  ändå väldigt trevligt. Efter detta åkte jag till stan där jag köpte en kjol från Zara som jag blev kär i!

Senare i veckan så ska jag vara duktigare med bloggandet! Kan ej lova men ska försöka! :P

Ben and Jerrys

I går så var jag med Amnada och Emina efter skolan. Vi cycklade till Ica och köpte två Ben and Jerrys efter mycket betanke tid. Phish Food och Chocolat Fudge Brownie. Väldigt gott och väldigt mättande!
Dessa åt vi medan vi låg och stekte som fiskar på Amandas studsmatta.

Ben&Jerrys 
Ben&Jerrys svenska hemsida.

Skånelandet!

Imorgon så åker jag till Skåne och kommer att var där till nästa måndag. Ska bli väldigt skönt och kul! Hoppas att det är lika bra väder där som det är här!

Har under veckan införskafat Convers, Röda Ray Ban glasögon (ej äkta), Bega chinos och ett par uber söta cookie trosor från TOP SHOP.
 
Ray Ban

RSS 2.0