Snow

I dag har jag varit ute en hel del! Först skottade jag lite snö och gjorde en liten, men ändå fin, snögubbe. Jag var även ute nyss och gick en promenda med mamma (Jag var ju tvungen att bränna bort Sofias födelsedags tårta ;) ).

Även fast det är kul med snö så vill jag inget hälder än att de ska bli sommar!


"Ja må hon leva..."

I dag fyller min underbara syster år! GRATTIS!
Av moi fick hon ett par mocka pumps och en liten ram som kan sitta på kyllskåpet. I rammen hade jag satt ett kort på Sofia med en kungakrona :)
Nu har hon blivit hela 16 år ! Själv är jag kvar på ynka 13 men snart blir även jag ett år älder :D

( Låt numer 2 är till dig :P )



Yesterday was bleu

I går var jag i stan och provade då kavajen som jag skrev om i det tidigare inlägget. Den satt inget bra dessväre :( Så den den kommer jag inte att önska mig. Får väl lite vidare efter en ny dröm kavaj. Eller så kanske jag kan sy om mammas gammla. 

Har även ändrat designen nu. Inte så jätte rolig kanske, men datorn vill inte riktigt jobba med mig i dag  så det får dugga förtillfälet.  :)

Kavaj

Min födelsedag börjar komma närmare nu och jag måste hitta lite att önska mig.
För ett tag sen såg jag en snygg kavaj (nedan) som jag kan önska mig. Den är från Monki.
Men jag vet inte om jag har den stilen så att jag passar i kavaj. Får se. Men anars tycker jag i alla fall att det är riktigt coolt med kavaj! 


LOOOOV!

Nu är det äntligen sportlov! Det var ju inte så länge sen vi hade vårt förra lov men lov är alltid välkommena hos mig!
Har inte bestämmt så mycket. Ska träffa underbara Filippa någon dag. Emina och Mikaela ska jag även träffa.

I kväll händer inget kul så jag ska nog bara sitta vid datorn och titta på Wallander i kväll. 
Kanske kan fixa till bloggen. Det kan den behöva!

Back

Jag har inte bloggat på länge om man säger så. Inte på 12 dagar närmare bestämt! Sorry, jag har inte haft tid och sen har jag inte orkat heler. Tog en liten paus. Men nu är jag tillbaka!


Gammal bild på Emina och mig

Mission impossible

Det verkar som om jag har haft fel när det gäller mitt rum.  Jag har väldigt länge förskökt att ändra omm i mittrum men det har int gått. Men nu har jag gjort det! och det blev riktigt bra tack vare Totto. Ska ta några kort så får ni se sen.

Har sovmorgon i morgon så jag börjar inte fören 9.40 :D

Beslut

Jag har nu bestämt viken blogg jag ska blogg på i fortsättningen! Det blir...

DENNA BLOGG!

Jag kommer ha kvar min gammla ett litet tag men jag kommer ej att skriva på den. Men jag har så många gammla goa minen till den :P
Så nu kommer jag lägga mycket tid på den här och inte bara göra halv dant.

Puss!

Affärs kvinna som älskar tårtor

Sitter nu i en väldigt uppkläd för att vara en vanlig lördag. Hög midje kjol, vid blus och mammas gamla kavaj.
Ska snart hjälpa Sofia med att baka koakor! :) Älskar att baka! Men det är synd för jag kommer inte att få äta nogon av tårtorna vi ska göra :(

Till på Söndag ska jag bestämma vilken blogg jag ska blogga på bara så ni vet.

Friday!

Äntligen fredag! Skulle egentligen åka till stan och klippa mig och gå på bio med Sofia men blev för deprimerad av vädret! Det är bara blaskigt och tråkigt!
Har istället tillbringat hela eftermiddagen i källaren och tittat på Sex And The City.

Snart är det hemma gjorda pizzor som gäller till middag!


Beslut

Kan inte fortsätta så här längre ock skriva på två bloggar. Måste bestämma mig.
Vad tycker ni?

RSS 2.0