Beautiful Dirty Rich

Jobbade på igår kväll hos Sofia som servitris/hjälp-reda. Fanny var också där och det var riktigt kul! Lite pengar till julhandlen fick jag också in.
Fick tillstång av päronen att komma hem är jag ville, vilket blev 1.30 då jag somnade på en gång medans festen fortfarande höll på på andra sidan gatan.


Tomteskum

Årets först pepparkaka åts i dag av mig och jag är säker på att de kommer bli fler.
Näst fredag när alla prov är gjorda och betygen sätts (mina första :/ ) så blir det julmys hos Linnea på hög nivå!


Not G.B but B.G

kvällen ska bli jätte rolig. Linda kommer över så tittar vi på Björn Gustafsson "ett livs verk" och äter lite Ben & Jerrys till detta. :D


Sunday

Nu är jag helt slut pumpad. Trodde faktiskt inte jag skulle vara det. Men med en helg fylld av Trozelli flickorna har tagit på krafterna. Många Disney filmer, hög läsning ur dagböcket, Spotify, kiss & bajs och grod spel skulle jag sammanfatta helgen. Väldigt kul!


1,2,3 och sen 4

Gårdagen vaf för jävlig! Med lärare som ändrar ett projekt dagen innan vi ska vara klara och skäller ut en utan anlednig. Inte enns rektorn kunnde hålla tyst när vi klaggade mot en lärare som vi idag fick prata med. BLÄÄ!

Längtar till helgen till tusen då jag ska lära två små bran att svära på franska. Mérde!


Maskerad

I går var det maskerad hos Manda. Riktigt nice! Jag blev efter mycket tänkande en svart katt. Mat, roliga lekar och mycket mer gjorde kvällen. super kul! :D


Ingen kan vara nere med en ballong

Sprutan mot svin influensan togs i torsdags och jag mår fin fint! bara pytte lute ont i armen, inget mer :)

 

 


Tomorow is mistory

I morgon åker baskern på och hjälper moi att tagga till maskeraden på lördag!


Beat it

Har dansat med Emina till M.J "Beat it" hela kvällen och hafte det väldigt kul! Men om man dricker julmust så blir allt kul sen :D Nu ska jag hämta lite grejer hos mig innan vi fortsätter med dansandet.

Fast på en ö igen

Lovet är slut och man har börjat vänja sig vid skolan. Men jag sknar ändå kusinerna, julpyssel, wii, "sås skare' va", laserdom, halloween middag, This is it och toffifee.




RSS 2.0